2 oktober 2020

Open avond ad-pep geannuleerd

Vanwege de laatste maatregelen rond het coronavirus is de open avond van de ad-pep op 29 oktober aanstaande geannuleerd.

Iedereen die zich al had aangemeld voor de open avond ontvangt van ons bericht. We wijzen je daarnaast graag op de online open avond voor alle opleidingen op maandagavond 9 november 2020.

Tijdens deze open avond kun je online kennismaken met de verschillende opleidingen; er is voorlichting over alle opleidingen, via de chat kun je vragen stellen of in gesprek met een van de studieleiders en je kunt diverse filmpjes bekijken waarin studenten over hun ervaringen vertellen. Na afloop van deze avond is er volop gelegenheid telefonisch of via chat door te praten met studenten en docenten. Houd de website in de gaten voor meer informatie over het programma en de livestream.

Meld je aan voor de online open avond