28 oktober 2022

5 redenen om de online open dag te bezoeken

Door Driestar hogeschool

Een steeds groter deel van ons leven vindt online plaats, zo ook de voorlichtingen van Driestar hogeschool. Op maandag 7 november heten we je van harte welkom op de online open dag. Vijf redenen om je nu direct aan te melden!

#1: Elkaar ontmoeten

Digitaal staan zowel docenten en studenten voor je klaar. Zo kunnen we elkaar alvast leren kennen, en is er alle ruimte om vragen te stellen aan docenten en huidige studenten. De voorlichting is vroeg in het schooljaar, als het je bevalt, kun je naar onze fysieke open dag komen in februari of een dagje meelopen met een student.

#2: Kom alles te weten over onze opleidingen

Tijdens de open avond volg je onze voorlichtingen via een livestream. In deze livestream gaan docenten en studenten van een specifieke opleiding met elkaar in gesprek, en kun je ontdekken of deze opleiding echt iets voor jou is. Daarna is er de mogelijkheid om door te praten met de studenten van verschillende opleidingen. Op die manier krijg je een goed beeld van de opleidingen die Driestar hogeschool aanbiedt.

#3: Meedoen vanuit je luie stoel

Nadat je je hebt aangemeld voor deze online open avond, ontvang je alle informatie digitaal, direct in je mailbox. Ook de livestreams kan je eenvoudig volgen vanachter je eigen laptop of tablet. Geen gedoe met vervoer, niet eerder naar huis moeten omdat je de laatste bus niet wil missen, en geen reiskosten. Meedoen met de open dag was nog nooit zo makkelijk!

#4: Woon meerdere voorlichtingen bij

Het programma van de open avond is zo ingericht dat je meerdere voorlichtingen achter elkaar kunt bijwonen. Twijfel je bijvoorbeeld nog tussen de pabo voltijdopleiding of de duale lerarenopleiding voortgezet onderwijs? Geen enkel probleem! Je bent van harte welkom bij beide livestreams.

#5: Docenten en studenten staan voor je klaar

Heb je na het bijwonen van de livestream nog brandende vragen? Docenten en studenten staan voor je klaar om telefonisch en via onze chat al deze vragen te beantwoorden. Ook hebben we een aantal video’s opgenomen, waarin onze studenten je meer vertellen over hun ervaringen met Driestar hogeschool.

Driestar hogeschool

Over Driestar hogeschool

Driestar hogeschool is de leukste hogeschool van Gouda en leidt - al sinds 1944 - leraren en pedagogen op die met hart en ziel een bijdrage leveren aan christelijk onderwijs en jeugdzorg.

Proefstuderen

Wil jij kennismaken met deze opleiding? Meld je aan voor proefstuderen. En ervaar hoe het is om als student een college bij te wonen.

Meer info & aanmelden