20 december 2022

Schitterende avond: kijk hier de kerstzangavond terug

De kerstzangavond op maandag 19 december 2022 was een schitterende avond. De koren met pabo-studenten zongen prachtige liederen in de St. Janskerk in Gouda. Heb je de avond gemist? Je kunt de kerstzangavond terugkijken.

Kijk en luister hier de kerstzangavond terug

Er was lang uitgekeken naar de kerstzangavond. Zowel door de pabo-studenten als de bezoekers. In een uitverkochte St. Janskerk kwamen de studenten met een inlooplied zingend binnen.

Genoten

Ze genoten zichtbaar, gingen op in hun stuk en de glimlach en opgestoken duimen naar hun studenten na het stuk spraken boekdelen. Last but not least: een prachtige uitvoering aan het einde door de vakgroep muziek.

Overdenking

In een overdenking sprak ds. L. de Wit de studenten persoonlijk aan. Hij vertelde hoe belangrijk hij christelijk onderwijs vindt en hij waardeerde het dat ze voor dit beroep hebben gekozen.

Prachtig gezongen liederen, het kerstgevoel en saamhorigheid: het was een schitterende avond.