1 april 2021

Masters Driestar hogeschool scoren goed in Keuzegids

Vandaag is de Keuzegids Masters uitgekomen en zijn we blij dat onze Master Leren en Innoveren, die we aanbieden samen met de CHE en Viaa hogeschool, opnieuw uitstekend scoort. De leraren die deze master volgen, waarderen de studeerbaarheid, de kwaliteit, de wetenschappelijke vorming en praktijkgerichtheid van de master. Op het gebied van internationalisering blinkt de master zelfs uit, wat verklaard wordt door de Engelstalige track Christian Education.

Ontwikkelen en groeien

Lennart Visser, course director het masterprogramma van Driestar hogeschool, is tevreden met deze uitslag. “Dat veel leraren en schoolleiders in tijden van corona stress en werkdruk ervaren zal niemand verbazen. Het is daarom juist nu belangrijk dat zij zelf ook de kans krijgen om te ontwikkelen en te groeien als leraar of schoolleider en samen met collega’s werken aan duurzame schoolontwikkeling.

Online Q&A

Het doel is om het onderwijs steeds beter te maken. De Master Leren en innoveren levert hier een concrete bijdrage aan. Via de website van Driestar hogeschool is meer te lezen over deze master, en onze andere masters. Heb jij interesse in één van onze educatieve masters? Op 20 april kan je in gesprek in een online Q&A over de masteropleidingen.

Lerarenbeurs

Voor deze master kan ook een lerarenbeurs worden aangevraagd. De aanvraag hiervoor kan van 1 april tot 15 mei worden ingediend.