3 december 2021

Master experience over ‘Good practices in Christian education’

Vanaf september 2022 kun je met een nieuwe groep studenten aan de slag met de Master Learning and Innovation, track: Christian Education. Wil jij je kennis en vaardigheden over thema’s rondom christelijk onderwijs verdiepen? Dan is deze master misschien wel iets voor jou. Bij deze internationale master ga je met onderwijsprofessionals wereldwijd aan de slag om als teacher leader te worden opgeleid.

Doe mee met de gratis online sessie op woensdag 23 maart 2022, 15.00 tot 17.00 uur. Je maakt kennis met de inhoud van de master en het programma. Dr. Jan van Doleweerd, docent aan de masteropleiding geeft een online lezing over het thema ‘Good practices in Christian education’.

Na afloop is er een Q&A en kun je al je vragen kwijt. Ook (oud)studenten zullen daarbij zijn. Voertaal van de opleiding en de experience is Engels.

Je bent van harte welkom om mee te doen, ook al twijfel je of je de studie echt wilt doen. Ook alumni en andere geïnteresseerden in de lezing van dr. Jan van Doleweerd zijn van harte welkom.

• 15.00 uur: Online binnenlopen
  • 15.15 uur: Welkom en introductie door dr. ir. Piet Murre
  • 15.35 uur: Lezing dr. Jan van Doleweerd: ‘Good practices in Christian education’
  • 16.20 uur: Q&A
  • 16.45 uur: Sluiting

Voor meer informatie en vragen kun je contact met ons opnemen.

Klik hier om je aan te melden voor de MLI-CE Experience