17 december 2020

Opnieuw Driestarjournaal tijdens lockdown

Nu de scholen weer sluiten en we minuten na de aankondiging al verzoeken kregen van scholen en ouders om weer Bijbelvertellingen te maken, zullen we van 4 tot en met 15 januari 2021 dagelijks Bijbelvertellingen plaatsen op onze website in het Driestarjournaal. Iedere schooldag starten we met een Bijbelvertelling door een van onze pabostudenten die thuis door iedereen bekeken kan worden.

Samen met RO

De Bijbelvertellingen worden opgenomen en uitgezonden in samenwerking met de Reformatorische Omroep. Houd vanaf 4 januari de website driestar-hogeschool.nl/driestarjournaal in de gaten, waar de dagelijkse vertellingen zullen verschijnen.

Succes

De vorige editie van het Driestarjournaal trok iedere week duizenden kijkers en kon rekenen om vele leuke, positieve en enthousiaste reacties van kinderen en ouders. We kijken er dan ook naar uit om de opnames weer te starten!

Bekijk en deel

Bekijk vanaf 4 januari 2021 het Driestarjournaal, en deel het ook in je omgeving. Heb je aanvullende ideeën, suggesties of tips? Stuur een bericht naar Arjan van Tol.