24 november 2022

“Never a dull moment!”

“Geen dag is hetzelfde.”
“Als ik keek naar andere Duits docenten waar ik ook les van heb gehad, dacht ik: ‘Zo wil ik ook worden!’”

“Op een gegeven moment zeiden leerlingen: ‘O, maar het is eigenlijk helemaal niet zo moeilijk als je het zo doet!’”

Bovenstaande quotes komen uit een nieuwe videoserie waarin een docent en een student van de lerarenopleidingen voortgezet onderwijs in gesprek gaan over het leraarschap, hun vak en de lerarenopleiding aan Driestar hogeschool. Bekijk hieronder vast de video van Engels.

Engels studeren aan Driestar hogeschool

“Never a dull moment!” Student Richard en docent Cornée vertellen in deze video over lesgeven, hun vak en over de lerarenopleiding voortgezet onderwijs Engels bij Driestar hogeschool. Bekijk de video!

Video's lerarenopleiding voortgezet onderwijs

Benieuwd naar de andere video's? Klik dan via deze link op de studie waar jij geïnteresseerd in bent en bekijk de hele video.