1 juni 2023

50 studenten Ad-Pedagogisch Educatief Professional hebben diploma binnen

Maar liefst 50 toppers hebben op 26 mei de Ad Pedagogisch Educatief Professional afgerond bij Driestar hogeschool met een prachtig hbo5-diploma.

"Een mooie afronding van een intensieve en leerzame tijd", vertelt studieleider Evert de Bruin. "We hebben er alle vertrouwen in dat deze professionals het domein van kinderopvang, onderwijs, gehandicaptenzorg en jeugdzorg gaan versterken."

Over Ad-PEP

Met de Associate degree-opleiding Pedagogisch Educatief Professional word je in 2 jaar opgeleid tot een startbekwame professional in het pedagogisch-educatieve werkveld. Het is een hbo-niveau 5 opleiding tussen mbo-niveau 4 en hbo-niveau 6. Na deze opleiding kun je in 2 jaar je pabo- of pedagogiekdiploma halen bij Driestar hogeschool.

Lees meer over Ad-PEP