10 februari 2022

Masterstudies Driestar hogeschool scoren goed

Uit de Keuzegids Masters 2022 blijkt dat de masterstudies van Driestar hogeschool het goed doen. De waarderingen zijn gebaseerd op de Nationale Studenten Enquête 2021. Voor Driestar educatief gaat het om de master Leren en Innoveren (samenwerking CHE, Driestar hogeschool, Viaa), de master Educational Leadership (Penta Nova) en de master Passend Meesterschap (samenwerking Driestar hogeschool, Marnix Academie, Thomas More hogeschool).

Onderwijsvernieuwing

Op het gebied van onderwijsvernieuwing bieden diverse hogescholen een master Leren en Innoveren aan. De opleiding bij Driestar educatief, CHE en Viaa  krijgt de beste scores. Studenten geven de hoogst mogelijke waardering aan de inhoud van de studie, de docenten, de toetsing en de voorbereiding en onderscheid zich hiermee positief ten opzichte van de andere aanbieders.

Expertdocent

De master Passend Meesterschap leidt leraren op tot een expert in gedrag en leren. Driestar educatief werkt in deze master samen met de Marnix Academie en Thomas More Hogeschool. Studenten geven deze master de hoogst mogelijke waardering ten opzichte van de andere hogescholen die deze master aan bieden.

Onderwijskundig leiderschap

Ook de master Educational Leadership die Driestar educatief binnen Penta Nova vormgeeft kan op goede scores van studenten rekenen. In deze master worden schoolleiders opgeleid tot een excellente schoolleider die in de school een innoverende onderzoekscultuur kan creëren.

Onderwijspraktijk

Lennart Visser, studieleider van de masteropleidingen, is enthousiast over de goede scores. “Deze waarderingen laten zien dat ons professionele masters erg goed gewaardeerd worden en bijdragen aan de dagelijkse onderwijspraktijk van de deelnemers.”

Online open dag master Leren en innoveren

Maak op 11 februari kennis met de master Leren en innoveren! Ontmoet docenten en studenten en stel al je vragen!

Meld je aan!