28 april 2020

Open avonden opleidingen Driestar hogeschool

Ben jij bezig met je studiekeuze? Bij Driestar hogeschool kun je online rondkijken en doorvragen tijdens onze webinars en open avonden.

Wordt het een lerarenopleiding basisonderwijs of voortgezet onderwijs, een studie pedagogiek of toch de AD-opleiding Pedagogisch Educatief Professional? Ook de masters presenteren zich online. Je krijgt de informatie die je nodig hebt en kunt alle vragen stellen.

Dinsdag 12 mei, 19.30 uur

Online open avond opleidingen pedagogiek, pabo (deeltijdroute), AD-PEP en masters

Docenten Mathilde Plender (pedagogiek), Nico den Besten (pabo), Evert de Bruin (AD-PEP) en Lennart Visser (masters) gaan in op jouw vragen over deze opleidingen. Daarnaast zijn er presentaties, filmpjes en heb je contact met studenten.

Donderdag 14 mei, 19.30 uur

Online open avond lerarenopleidingen voortgezet onderwijs

Algemene voorlichting over de deeltijdroute en Opleiden in de school door Gerrit Beunk, studieleider generiek (pedagogisch-didactisch) programma. Daarna contact met de studieleider van het vak van jouw keuze: economie, Engels, Duits, geschiedenis, godsdienst, Nederlands of wiskunde. Via de chat kun je je vragen stellen. Ook na afloop kunnen we contact met je op nemen om met je mee te denken over je studiekeuze.

En zo doe je mee

Je kunt je inschrijven via onderstaand links.  Op die sites hopen we ook begin mei het volledige programma bekend te maken. Voorafgaande aan de online open avond ontvang je informatie over hoe je mee kunt doen. We zien je graag dan!

Dinsdag 12 mei: Open avond deeltijdopleiding pabo, pedagogiek, AD-PEP en masters

Donderdag 14 mei: Open avond lerarenopleidingen voortgezet onderwijs