12 oktober 2023

12 jeugdprofessionals hebben diploma hbo Pedagogiek binnen

Afgelopen week hebben we 12 diploma’s mogen uitdelen aan mooie professionals die de opleiding Pedagogiek van Driestar hogeschool hebben afgerond.

Ondanks de coronatijd heeft deze groep zich erdoorheen geslagen met elkaar. Ze hebben twee jaar thuisonderwijs gehad, maar ze bleven gemotiveerd voor de opleiding en het beroep van hbo-pedagoog.

"De christelijke identiteit, persoonlijke aandacht, korte lijntjes, het maatwerk en professionaliteit van de docenten maken dat ik deze opleiding iedereen kan aanraden!”, zei Annelies Jacobse na het ontvangen van haar diploma.

Inmiddels zijn deze studenten allemaal van betekenis in het leven van jeugdigen en ouders, op hele diverse werkplekken: o.a. beleid, ambulante jeugdhulp, jeugdzorg en onderwijs.

We hebben veel vertrouwen in hun verdere loopbaan in het jeugddomein.

Gefeliciteerd met dit prachtige, verdiende diploma!

Lees meer over de opleiding Pedagogiek

Open collegedagen: 22-26 april

Kennismaken met de opleidingen van Driestar hogeschool? Je bent van harte welkom om een dag mee te lopen. Aanmelden kan nu!

Meld je nu aan