28 mei 2024

Zomerschool met Bart Wallet, Kees van der Staaij en Esther van Fenema

Hoe ga je als christen om met spanning en onzekerheid in een snel veranderend tijdperk? Dat is het thema van de zomerschool van Driestar Hogeschool in Gouda.

Naast initiatiefnemers Jan Kloosterman en Rens Rottier geven sprekers uit de politiek, de wetenschap en het maatschappelijk veld interactieve presentaties over dit onderwerp.

Dit jaar zijn dat onder anderen:

• Bart Wallet
  • Kees van der Staaij
  • Esther van Fenema
  • Elise van Hoek
  • Bram Kunz
  • Alfred van de Weg
  • Anton de Jong

Ook is er een rondleiding van Pieter Verhoeve door het Stadhuis van Gouda. Daarnaast is er deze week aandacht voor vorming vanuit het christelijk gedachtegoed door middel van een persoonlijke leerlijn.

📆 19 t/m 23 augustus 2024

📍 Driestar hogeschool in Gouda

✏️ Inschrijven doe je hier

We hopen weer veel christelijke young professionals te ontmoeten! Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar, dus meld je snel aan.

Aanmelden voor de zomerschool

Er is beperkt plek, dus meld je snel aan voor de zomerschool met onder anderen Bart Wallet en Kees van der Staaij.

Nu aanmelden