Post-hbo-opleiding

• Vorm Nascholing
  • Kosten € 4.710
  • Studiebelasting 420 uur

Als leerkracht weet jij als geen ander wat er in het onderwijs speelt. Vanuit de praktijk ervaar jij welke leiding nodig is en waar winst te behalen valt. Misschien heb jij al een visie op de schoolorganisatie, het management en het leiderschap. Als jouw ambities op het vlak van schoolleiderschap liggen, dan is de post-hbo-opleiding Middenmanagement een goede eerste stap.

Of heb je al een leidinggevende functie en wil je je verder ontwikkelen? Dan is deze opleiding ook zeer geschikt voor jou. Je gaat aan de slag met jouw visie, leert hoe je organisatieontwikkelingen in kaart brengt en hoe je het meeste uit jouw (professionele) communicatie haalt.

Lees meer informatie over deze opleiding op de website van Penta Nova.

Ben je enthousiast geworden over de opleiding Middenmanagement? Dan nodigen we je van harte uit op een van onze voorlichtingsbijeenkomsten. Je kunt tijdens deze avond de sfeer proeven, studenten spreken en een persoonlijk adviesgesprek aanvragen. Dit helpt jou om een goede keuze te maken.

Deze opleiding wordt gegeven vanuit het samenwerkingsverband Penta Nova. Dit is een samenwerkingsverband van zes hogescholen in Nederland. Samen bundelen we onze krachten om managementopleidingen in het primair, voortgezet en middelbaar beroepsonderwijs aan te bieden. In de praktijk betekent dit dat we gebruik maken van de verschillende expertises en locaties van deze hogescholen. Ze garanderen wij jou een opleiding van de hoogste kwaliteit. Meer over dit samenwerkingsverband lees je op de website van Penta Nova.

Aanmelden

Deze post-hbo wordt gegeven vanuit Penta Nova. Je kunt je inschrijven voor de post-hbo-opleiding middenmanagement via deze link. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Kees van der Vloed.