29 januari 2024

Je bent welkom op de open dag van Driestar hogeschool

Wist je dat een open dag hét moment is om kennis te maken met jouw toekomstige school? Je kunt namelijk al jouw vragen stellen aan studenten en docenten. Daarnaast proef je meteen de sfeer van de hogeschool. Je bent van harte welkom in Gouda op zaterdag 10 februari 2024 voor de open dag van Driestar hogeschool. De verse stroopwafels staan voor je klaar!

Hbo-opleidingen onderwijs en opvoeding

Juf of meester worden in het basisonderwijs? Of leraar voortgezet onderwijs? Of is de deeltijdopleiding pedagogiek of de Associate Degree Pedagogisch Educatief Professional (Ad-pep) iets voor jou? Tijdens de open dag krijg je voorlichtingen over deze opleidingen en inkijkjes in de vakken die gegeven worden.

open dag 2024

Masteropleidingen

Ben je al leraar en heb je interesse in een master? Misschien is dan de master Leren en Innoveren of de master Passend Meesterschap wel iets voor jou. Tijdens de open dag kom je alles te weten over deze opleidingen.

Open collegedagen: 22-26 april

Kennismaken met de opleidingen van Driestar hogeschool? Je bent van harte welkom om een dag mee te lopen. Aanmelden kan nu!

Meld je nu aan

Lunch en kinderprogramma

Je hoeft je eigen lunchbox niet mee te nemen, want een lekkere lunch is al voor je geregeld. Helemaal gratis! Kom je met het hele gezin of met kinderen naar de open dag? Dat is alleen maar gezellig. Er is een speciaal kinderprogramma waar de kinderen kunnen spelen en knutselen.

Studeren in Gouda

Er zijn ook infostands waar je meer te weten komt over de studentenhuisvesting (naast de school) en de verschillende studentenverenigingen. Zo kom jij alles te weten over hoe het is om te studeren (en misschien wel wonen) in Gouda.

Meld je vandaag nog aan

Lijkt een studie om leerkracht of pedagoog te worden jou wel wat? Kom dan naar de open dag van Driestar hogeschool op 10 februari. Meld je direct aan en wij zorgen dat de stroopwafels en lunch voor je klaarstaan. De studenten en docenten kijken uit naar je komst!

Nu aanmelden voor de open dag